LinkedInYouTubeTwitter

Talentmanager (32-40 uur)

Image
Kom jij ons team versterken?

Wij zoeken een Talentmanager die talent scout, werft en begeleidt voor vastgoedfuncties in de publieke sector.

Waarom belangrijk?

Maatschappelijk vastgoed is een nieuwe vastgoedsector. De sector heeft komende jaren veel mensen nodig voor het verduurzamen en verbouwen van dit vastgoed. Bouwkundigen, bedrijfskundigen, planologen, juristen, ICT-ers en vele anderen. En daar kan jij bij helpen.

Wat ga je doen?

Je maakt samen met de sector een programma gericht op het werven en begeleiden van (young) professionals. 

  • Je zorgt dat de sector op het netvlies komt bij potentiële kandidaten en weet vacatures uit de sector onder de aandacht te brengen;
  • Je maakt samen met gemeenten, scholen en bedrijven een tweejarig programma voor een groep young professionals en begeleidt hen tijdens de rit. Daarbij zie je toe op hun persoonlijke ontwikkeling en de uitvoering van een gezamenlijke opdracht die ze van hun werkgevers meekrijgen;
  • Je bouwt en onderhoudt contact met relevante opleidingen;
  • Je ontwikkelt (ook samen met opleiders) introductie- en opleidingsprogramma’s;
  • Je zorgt dat nieuwe mensen gemakkelijk kunnen instromen in onze professionele netwerken

Wat breng je mee?

  • Je hebt oog voor talent en weet dit uit te bouwen;
  • Je wordt enthousiast van het voeren van gesprekken met vastgoed professionals en weet de juiste vragen te stellen;
  • Je bent geïnteresseerd in wat vastgoedprofessionals drijft en hebt de kwaliteiten om ervoor te zorgen dat ze vooruit komen;
  • Je bent het aanspreekpunt en vraagbaak voor onze partners en trainees;
  • Je hebt leiderschapskwaliteiten en hebt ervaring met het opleiden en begeleiden van mensen;
  • Je hebt bij voorkeur een achtergrond in onderwijs of HRM in relatie tot de gebouwde omgeving.

Wie zijn wij?

Wij zijn hét platform voor publiek gefinancierd vastgoed, waaronder scholen, sportaccommodaties, wijkcentra, bibliotheken en theaters. Met ruim 150 partners zetten we met elkaar de toon en ontwikkelen we vakkennis en tools. Je werkt voor en met gemeenten, maatschappelijke organisaties en commerciële bedrijven aan de HR kant van het vastgoed.  

Wat krijg je van ons?

  • volop ruimte deze rol zelf in te vullen en naar je hand te zetten;
  • afwisselend en belangrijk werk op een bijzondere plek in Amersfoort (met eigen bar!);
  • werk in een gedreven team (8 personen) met een zeer groot landelijk netwerk;
  • salaris afhankelijk van capaciteiten en mate van bijdragen.

Is dit jouw droombaan?

Dan ontvangen we graag je CV met motivatie. Deze kun je sturen naar Amanda Werkhoven via amanda@bouwstenen.nl. Bij een geschikt CV zullen we niet wachten met het inplannen van een kennismakingsgesprek.

Meer weten?

Op de websites van Bouwstenen lees je meer over wie we zijn, wat we doen en voor wie we het doen. Heb je vragen? Bel dan naar 033 – 258 4337 en vraag naar Amanda.