LinkedInYouTubeTwitter

Flink vooruit met vrienden en volgers

Dennis Damink

Hoezo corona? Ook in 2021 hebben 151 Bouwstenen-partners flink meters gemaakt in de kennisontwikkeling rond maatschappelijk vastgoed. Lees de terugblik in ons  jaarverslag.

Het Bouwstenen-netwerk heeft in 2021 zichtbaar nieuwe vrienden gemaakt en is volop bezig met ‘de grote verbouwing van Nederland’. Dat was eerder al te zien op de Maatschappelijk Vastgoeddag 2021 en nu ook te lezen in het jaarverslag.

Paar wapenfeiten

Jaarbijeenkomst 2021
  • In 2021 hebben 15 Bouwstenen-netwerken met elkaar nieuwe kennis ontwikkeld en veel slimme en praktische oplossingen gedeeld. Vanwege corona deden we dat vaak tijdens online netwerkbijeenkomsten, en als het even kon op een inspirerende plek.
  • Het resultaat hiervan is voor iedereen te vinden in 4 mooie thema-publicaties, 4 vakbladen speciaal voor het onderwijs en heel veel webpagina’s.
  • Dat alles is gratis met het hele netwerk onder de aandacht gebracht en gedeeld via ruim 115 nieuwsberichten, 30 filmpjes, 50 nieuwsbrieven en via socials. Die worden in dank afgenomen door een grote groep mensen uit het werkveld. Ons bereik is in 2021 flink gegroeid. Steeds meer mensen volgen ons online.
  • We zijn voor steeds meer mensen en organisaties een serieuze gesprekspartner; ook bestuurlijk en landelijk. We schuiven aan bij diverse landelijke overlegtafels.
  • Ook aan de organisatie van Bouwstenen is gewerkt. De website en nieuwsbrief van Schoolfacilities hebben een nieuwe ‘look’ gekregen, de website van Bouwstenen is van Drupal 7 naar 9 omgezet. De Bouwstenen-organisatie is gegroeid van 6 naar 9 medewerkers.

Samen vooruit, juist nu

Veel mensen in het werkveld hebben het razend druk. Risico bestaat dat we daardoor nauwelijks toekomen aan reflectie en innovatie, terwijl dat in deze tijd hard nodig is. Ook daarom is het meedoen in Bouwstenen-verband van waarde. Het geeft context aan het werk en brengt inspiratie. Je hoeft ook niet alle wielen zelf uit te vinden. En het helpt je in je eigen organisatie omdat je ook weet hoe het er elders aan toe gaat. Dennis Damink, hoofd vastgoed Tilburg vertelt in onderstaande film wat het zijn organisatie heeft gebracht.

Samen sterker

Dus maak jij als een tijdje dankbaar gebruik van de inspiratie, kennis en vooruitgang die het Bouwstenen-netwerk je biedt? En wil je daar ook in de toekomst en wellicht ook actief van genieten? Sluit je aan en wordt partner in ons netwerk.

Hoe word ik partner?

Bel 033 - 25 84 337 mail naar info@bouwstenen.nl of kom langs in de Rooie Cent in Amersfoort.

Doe ook mee

• Geen HTML toegestaan.
  • Web- en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
CAPTCHA Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.