Beoordeling van Topdesk
Voor welke type organisatie heeft u het systeem in gebruik/gebruikt?
          overheid
              Hoe lang heeft u het systeem in gebruik/gebruikt?
              Korter dan 2 jaar
          Waarvoor gebruikt u het systeem?
              KWIS van facilitaire meldingen
          Hoe beoordeelt u de functionaliteit; volledigheid, kwaliteit, relevantie?
              7
          Hoe beoordeelt u het gebruiksgemak?
              9
          Hoe beoordeelt u de aanpasbaarheid van gegevens, schermindeling en rapportages?
              7
          Hoe beoordeelt u de mogelijkheid voor gegevensuitwisseling met andere systemen?
              7
          Hoe beoordeelt u de snelheid en het gemak van de implementatie?
              8
          Hoe beoordeelt u de service van leverancier?
              8
          Hoe beoordeelt u de prijs van aanschaf, onderhoud en service?
              7
          Wat zijn de pluspunten van het systeem?
              gebruik vriendelijk voor melders
          Wat zijn de min- of verbeterpunten van het systeem?
              voor behandelaars geen makkelijk zoekfunctie
          Kunt u de komende jaren nog uit de voeten met het systeem?
              Ja
          Wat is uw totaaloordeel in maximaal 10 woorden?
              Programma wat voor melders en behandelaars overzichtelijk is.
          
      






