LinkedInYouTubeTwitter

Beoordeling van systeem nr VBSonline 2022

Welk systeem wilt u beoordelen?
Voor welke type organisatie heeft u het systeem in gebruik/gebruikt?
gemeente / vastgoedbeheer
Hoe lang heeft u het systeem in gebruik/gebruikt?
Twee tot 5 jaar
Waarvoor gebruikt u het systeem?
vastgoedbeheer
Hoe beoordeelt u de functionaliteit; volledigheid, kwaliteit, relevantie?
5
Hoe beoordeelt u het gebruiksgemak?
5
Hoe beoordeelt u de aanpasbaarheid van gegevens, schermindeling en rapportages?
5
Hoe beoordeelt u de mogelijkheid voor gegevensuitwisseling met andere systemen?
1
Hoe beoordeelt u de service van leverancier?
5
Wat zijn de pluspunten van het systeem?
ziet er fris uit
Wat zijn de min- of verbeterpunten van het systeem?
Het ontbreekt aan een totaal oplossing.
Ik mis als accountmanager het totaalplaatje dat ik 20 jaar geleden in REMS al wel had (ook al zag dat er ouderwets DOS-uit).
integratie met technisch management
inzicht in huurbetalingen/facturatie/debiteurenbeheer

Geen contract management voor onderhoudscontracten
Slechte notitie mogelijkheden

Hoop loze ruimte op je beeldscherm: links staan enorm grote knoppen voor facturen indexeringen, contracten, dat kan toch ook als een tabblad indicatie? Waarom heb ik op een 24"scherm links onder 17 x 17 cm niks, ipv informatie.

Waarom zijn de schermen niet zo gemaakt dat het op één scherm past zonder scrollen?

Dashboard=> objectenlijst=>(adres) ook daar enorme witte blokken en hoop wit rondom de ingevoerde velden, het kan allemaal compacter

Dashboard=>Objectenlijst => (adres) Ik wil daar dan ook een tabblad huurders zien en bij de relaties kunnen komen, waarom staat dat niet in de linker kolom?

Dashboard=>Objectenlijst => (adres) => onderhoud...wat heb je aan dat scherm? onderhoudsopdrachten kan ik er niet in kwijt, aannemers overzicht, telefoonnummers van aannemers, maken van een opdrachtbon...? Onderhoudscontracten?

Dashboard=> Financiële waarde: prima dat het er is. Ik heb als accountmanager mer behoefte te weten: een overzicht van de huuropbouw, jaarlijkse aanpassingen, servicekosten voorschot etc. Dat ontbreekt totaal.

Dashboard=>Objectenlijst => (adres) => kadaster. Prima pagina. Zou handig zijn als je daar je eigen pdfs's die je vh kadaster hebt betrokken zou kunnen toevoegen.

Zoekfunctie is voor mij een doos vol verrassingen. Als ik een pdf heb van iets en ik wil dat ergens aanhangen en ik zoek op het pand of de relatie rolt moet ik eerst 6 zoek resultaten open klikken.

Ik mis dat ik op het pand alle onderhoudscontracten kan toevoegen, ik mis dat ik van daaruit een opdracht kan maken en dat ik en collega's opmerkingen daarover kunnen bijhouden. Per saldo zitten we dat allemaal nog in excel en teamslijstjes bij te houden

ALs een collega weggaat kun je de naam niet eenvoudig veranderen van Jantje in Pietje, maar dat schijnt pand voor pand te moeten.
Wat is uw totaaloordeel in maximaal 10 woorden?
Voor mij te weinig geintegreerd om veel te gebruiken.
Toelichting en aanvullingen
Leverancier belooft een hoop en is altijd "met een hoop bezig" als je er naar vraagt, maar wat vorig jaar op de gebruikersdag concreet beloofd werd, moet nog komen...

Die captcha's aan het eind van dit ding zijn irritant.