LinkedInYouTubeTwitter

Beoordeling van O-Prognose

Welk systeem wilt u beoordelen?
Voor welke type organisatie heeft u het systeem in gebruik/gebruikt?
commerciële sector
Hoe lang heeft u het systeem in gebruik/gebruikt?
Korter dan 2 jaar
Waarvoor gebruikt u het systeem?
assetbeheer en MJOP's maken, mogelijk uitbereiden met aansturen van derden
Hoe beoordeelt u de functionaliteit; volledigheid, kwaliteit, relevantie?
8
Hoe beoordeelt u het gebruiksgemak?
8
Hoe beoordeelt u de aanpasbaarheid van gegevens, schermindeling en rapportages?
8
Hoe beoordeelt u de mogelijkheid voor gegevensuitwisseling met andere systemen?
8
Hoe beoordeelt u de snelheid en het gemak van de implementatie?
9
Hoe beoordeelt u de service van leverancier?
9
Hoe beoordeelt u de prijs van aanschaf, onderhoud en service?
8
Wat zijn de pluspunten van het systeem?
Snel te implementeren, app werkt prettig, geautomatiseerd door de NEN2767 lopen
Wat zijn de min- of verbeterpunten van het systeem?
Er is zoveel mogelijk dat je af en toe echt de helpdesk nodig hebt om te vinden wat je wilt.
Je kan niet een asset lijst uit excel uitlezen waarna de tool de juiste handelingen er bij zet, tot nu toe.
Kunt u de komende jaren nog uit de voeten met het systeem?
Ja
Wat is uw totaaloordeel in maximaal 10 woorden?
Snel, relatief simpel te begrijpen en perfecte service & support
Toelichting en aanvullingen
Helpdesk krijg je direct aan de lijn. Sales helpt ook bij problemen oplossen. Je wordt niet zomaar in het diepe gegooid.